2. Ariketa Eraginkortasuna eta Internet

27 02 2009


http://www.marca.com

http://www.mundodeportivo.com

http://www.msn.es

http://www.plmanager.com

a) Ze publizitate formatu topatu duzun?

Banner ugari topatu ditut, baina gehienak pop up-ak izan dira eta horrialde osoa okupatzen dituen horriak , sarrera modukoak aukera ematen dutenak iragarkira joateko edo web orrialdean jarraitzeko.

b) Ze markarekin egin duzun topo?

Bwin , ING bankua, Digital +, gas natural, etab.

c) Mezu/edukiren batek zure atentzioa deitu du?

Bwin apostu etxearen bannerrak atentsioa deitu dit bideo bat zabaltzen dalako mouse-arenpunteroa bertatik pasatuz.
d) Publizitatearen aurrean men egin al duzu? Hau da, banner batek proposatzen zizuna jarraitu duzu, iragarle baten webgunera ailegatu zara?

Ez. Badakitelako arestitik ez zitzaidala interesatzen.

Buelta zaitez orain ibili zaren orri edo dena delakoetara. Erreparatu publizitateari. Hor zegoen, ezta?

Bai bertan zeuden, baina askotaz enaz konturatu ere egin.

e) Zure esperientzia hau eta aurrekoak kontuan hartuta, interneteko publizitateaz ze balorazio egiten duzu?

Markaren irudiarekin geratzen gara baina zaila izaten da bere webgunerarte heltzea, normalean jenteak ez du klikatzen bannerra. Baina produktuaren sloganarekin edo irudiarekin geratu egiten zara.

Eraginkorra ote da? Asko/gutxi ikusten da? Erakargarria da?

Bai, eraginkorra dela esan daiteke , baina hobetzeko maniobra dagoelakoan nago. begiradarekin ohartzen gara produktuaz. Egunkari edo telebistako iragarkiarekin alderatuta zerbitzu eta informazio gehiago eskaintzen du. mugikorra da eta nahi izan eskero informazio gehiago bilatu daiteke web orrialdeari esker.


Acciones

Information

Deja un comentario