5.Ariketa

3 04 2009

Kanpaina; Mercedes Benz (Mi amiga Nerea)

Targeta: Gizon emakume helduak. Gizonen artean 30-50 urte bitartekoak eta emakumeen artean 40-50 artean. Mercedes auto markak garestiak izetearen fama dute eta gehienbat helduen artean du bere bezero potentziala. Iragarkian Aita bat agertzen da bere semearekin ere. Bere bezero gehiengoari zuzendutako iragarkia izanez.

Inkestaren helburua: Iragarkiak nolako eragina duen gurasoen artean. Ia zelako sentimenduekin lotzen duten gurasoek beraien semea horrelako erreakzio baten aurrean. Adinaren mugak ia eraginik duen ikusi nahiko nuke. Ea gazteek helduagoak baino ikuspuntu ezberdina duten.

Sloganaren indarra ere neurtzea komeniko zan, amaieran soilik aipatzen delako eta ez dirudi indar asko duenik.  Eta ia iragarki honek autoaren modeloa  gogoratzeko ahalmena duen edo soilik Mercedes-benz markaren irudiarekin geratzen diren. Mercedes Benz auto markaren azken aldietako kanpaina publizitarioak gazteak ,edo ez ain helduak diren pertsonak erakartzera bideratu da. Horregatik  gazteengan duten heltzeak helduenarekin konparatu daiteke.


INKESTA   Mercedes Benz “Mi amiga Nerea”

Sexua:                        Adina:

Kotxerik ba al duzu? Ze marka?

Bai _

Ez _

Marka :

Telebista asko ikusten al duzu?

Gutxi _

Nahiko _

Asko _

Larregi _

Gogoratzen al duzu kotxe markaren baten telebistako iragarkirik?


Gogoratzen al duzu Mercedes Benz kotxearen kanpainia publizitariorik telebistan? ( Ez badu gogoratzen umearen aipamena egin) ez badu gogoratzen ez da beharrezkoa jarraitzea.

Eraginkorra ikusten al duzu iragarkia?

Gutxi _

Nahiko _

Asko _

Larregi _

Gustokoa izan al duzu Mercedes Benz-ren iragarkia?

Gutxi _

Nahiko _

Asko _

Larregi _

Gogoratzen al duzu zein den mezua?


Gogoratzen al duzu zein dan slogana?


Amaiera.

mercedesbenzlogo1

anuncio-mercedes-2


Acciones

Information

Deja un comentario