4. Ariketa

27 03 2009

AEA anunciantes

AE anunciantes, Espainia mailan dagoen publizitate agentzien asoziazioa da. Bertan danen elkarlaguntzarekin denen interesak segurtatzeko asmoz. Asociacion Española de Anunciantes, (aea), Asociacion española de agencias de publicidad, (aeap) , etab parte hartzen dute. Seminario de marketin delakoa organizatzen da ere IAB asoziazioarekin bat, horrela urtero, San Inspirational sariak entregatuz eta publizitate munduko agentziei teknologia berrietaz kontzientziatuz.

Komisio bat ere sortzen da , non arau legislatiboen aurrean publizitate agentzien onura dakarren legeen hausnarketa bilatzen da. Medio audiovisualen aurrean Agentzien kontratuak komertzializatzen dira.Publizitate agentzien arteko harremana sendotzeko eta sortu daitekeen arazoak konpontzeko bideak bilatuko dira publizitatearenb sektorea indartu nahian.

EFI sariak

Coca Colaren kanpaina azpimarratuko nuke, efikazia saria irabazi duelako medioen barnean, eta baita kanpaina internazionala izatetik Espainia mailara hoberen egokitu den kanpaina izan dalako. Askotan kanpaina berberak ez du arrakasta izaten herrialde desberdinetan, eta garrantzia handiako ikusten dut, erabilpen hori internazionalki ulertua izatearen garrantzia. Bestalde merkeago suertatzen da kanpaina egitea ere. Eta Espainiako diru inbertsioen Top-an azkenetariko lekua du , beraz, Coca Cola bezalako marka handi batek ez du inbertsio handiegi baten beharrizana izan . Inbertsio ez hain handiarekin sariak lortu izan ditu.

efi_081coca-cola_logo


Acciones

Information

Deja un comentario