5.Ariketa(2/2)

24 04 2009

Mercedes Benz kanpainaren inkestako emaitzak.

Kotxerik ba al duzu? %90                        Bai
%10                                   Ez
Gogoratzen al duzu kotxe markaren baten telebistako iragarkirik? %60 %40

Gogoratzen al duzu Mercedes Benz kotxearen kanpainia publizitariorik telebistan? (Ez badu gogoratzen umearen aipamena egin)

%30aipatu ondoren;%50 %70 aipatu ondoren;%50
Gogoratzen al duzu zein den mezua? %30 %70
Gogoratzen al duzu zein den mezua? %10 %90

Telebista asko ikusten al duzu?

Gutxi _ % 20

Nahiko _ % 60

Asko _ % 20

Larregi _

Eraginkorra ikusten al duzu iragarkia?

Gutxi _ % 10

Nahiko _ % 20

Asko _ % 20

Larregi _

Gustokoa izan duru Mercedes Benz-ren iragarkia?

Gutxi _

Nahiko _ % 20

Asko _ % 30

Larregi _

Inkestako emaitzak jaso eta batu ondoren, inkestatuen erdiak gutxi gora behera esagutzen du kanpainaren existentzia eta aipatu aurretik gutxik erlazionatu dute Mercedes Benz markarekin.  Gehienak Autoa dute eta telebista nahiko ikusten dute, eta olan ere beste marka batzuen autoen iragarkiak gogoratzen dituzte.  Iragarkia zagutzen dutenen artean, gehienak eraginkorra dela uste dute baina nahiko eraginkorra soilik.  Iragarkia erakarri dutenen aldetik gehienek gustokoa dutela esaten dute. Beraz inkesta hau erantzun dutenen artean ez du arrakastarik izan. Inkestatuen erdiak esagutzen du soilik eta umearen aipua egin eta gero.  Iragarkia ona dela estaen dute baina kanpaina honen arrakasta murritza dela esan daiteke.


Acciones

Information

Deja un comentario